Ana içeriğe atla

Kadına Şiddet - Konuk Yazar

Kadın, Şiddet, Kadına şiddet, Hayır

-Şekerim benim kocam beni bir kıskanır bir kıskanır ki sorma iki olmaz yani,

- Ayy harika valla. Seviyor adam ne yapsın,

- Tek başıma anneme bile gidemiyorum ama,

- Olsun kocan gitme diyorsa gitme.Hem düşününce hak veriyorum. Genç kız gibisin maşallah,

- Ya camdan bile bakıtmamasına ne dersin ?

- Erkek olsam bende baktırmazdım ayol şu güzelliğe baksana "Gel bana gel bana" diyor,

- Ama kıskanınca dövüyor bide psikopat,

- Sevdiğindendir o tatlım sevdiğindennnn.Hem kocandır severde döverde...Doğal makyaj yapıyor işte fenamııı ?...

Züğürt değil bildiğin cahil tesellisi bu kardeşim. Bir nevi yapılan egoistliğe kılıf uydurma çabası.

Bu tarz iç karartıcı konuşmalara sizlerde çokca şahit olmuşsunuzdur. Yeri gelir anne babamız,ablamız,halamız yeri gelir arkadaşımızdan sık sık duyarız malesef. Ee bozacının şahidi şıracılarda eksik olmaz etrafımımızdan tabi.

Neresinden tutarsan tut aklım ermiyor benim bu işe. Yobazlığın adı kaçıncı yüzyıldan beri sevgi diye geçiyor ki ? Yok canım yaa beni böyle seveceksen SEVME. Üstüde altıda sende kalsın bu tek dişi kalmış canavar ruhunun...

Ve sende canım dediğim halde, canı çıksa yeri olan kişi, yapılanları göremeyecek birde eksik olan düşüncelerinle beni avutacak kadar HİÇSEN yanıma bile GELME.

Ne erkek egemen toplum anlayışına müsade edecek kadar eziğim, ne de yaptığınız eziyeti meziyet gibi görecek kadar geri kafalı.

"Yukarı tükürsem bıyık aşağı tükürsem sakal" makal demeden direk yüzüne tükürürüm birader. Sen yaptığından utanmıyorsan bende sana yaptığımla gurur duyarım...Evirip çevirip yıkadığım yüzünde yer bulursan birazda sen utan bir zahmet...

Bu yazı Web Mağazası için ANNESİ'nin PRENSES'i tarafından yazılmıştır. Kendisine teşekkür eder, blogunu ziyaret etmenizi tavsiye ederiz.

Bizden şimdilik bu kadar. Bu sunumuzu beğendiyseniz paylaşarak ve yorum yaparak bize destek olmayı unutmayın.
Daha fazlası için Konuk Yazar kategorisine göz atabilirsiniz.

Hakkıyla kazanılan başarının arkasında emek ve sabır vardır.

Yorumlar

  1. Tesekkür ederim bloğunuzda banada yer verdiğiniz için ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumuza değerli yazınızla katkı sağladığınız için biz teşekkür ederiz. :)

      Sil
  2. Kocadır ne yapsa yeridir düşüncesine hep birlikte karşı çıkmalıyız. Toplumumuzun acı gerçeğini çok akıcı bir şekilde dile getirmişsin. Tebrikler arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkr ederim canım
      Hiç sevmedigim bir konuyu ele aldım.Ve her zamanki gibi yazarken doldurdum kendimi :) hiç olmamasini umut ediorm tesekkür ederim 💕😊

      Sil
  3. İsabetli bir yazı olmuş .Toplumumuzun yanlış düşünceleri işte.Yobazlığın bu kadarı.Değerli yazı için teşekkürler Özlemcim.

    YanıtlaSil
  4. Ve bu düsncedeki insanlarn çoğunlukta olması ne kadar üzücü dimi canim.Asıl ben tesekkr ederim değerli yorumun icin 💕

    YanıtlaSil
  5. ah o kocadır ne yapsa yeridir, elde neler var sen buna dua etler yok mu...bir de psikolojik şiddet var hiç konuşulmayan..sen aptalsın,anlamazsın, sen sus,bi çocuğa bakamadın vs vs vs..oğulları iyi yetiştirmek lazım bütün aileler olarak yoksa başk açözüm yok arkidiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum can arkadaşım.Neyi görmek istiyorsan onu o şekilde yetistireceksin.Ç ok doğru söylemissin.Bizim toplumumuz psikolojik şiddeti saymasada oda çok ağır.İnsallah bir gün BİTTİ diyebiliriz...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza She's

Twitter'da Destek Sağlar Seçeneği Nasıl Eklenir?

Twitter Dünya Sıralamamı Nasıl Öğrenebilirim?